Op reis en aankomst in Tiflis

28 oktober 2021 - Tbilisi, Georgië

Eindelijk..we gaan weer eens op reis. We hebben besloten naar Georgie te gaan. Dit lijkt ons een mooi en interessant land. Het staat nog relatief aan het begin van het toerisme,  dus lijkt ons dat wel wat! 27 Oktober vliegen we om 22.15 met Lufthansa naar de hoofdstad Tiflis. Op het vliegveld in München is het heel rustig, we hebben nog tijd om wat te eten in Airbräu. Carolyn is snipverkouden, zal je altijd zien...

De vlucht is rustig, alleen Janita niet zo, jammer dat de trein naar Georgie te veel tijd kost. Carolyn wordt steeds verkouder, dus is niet zo vrolijk gestemd, gelukkig kan ze slapen. Na krap 4 uur vliegen landen we om 4 uur, georgische tijd, in Tiflis.  We hebben iemand die ons met de auto ophaald. Geregeld via de verhuurster van appartement Cozy Konka wat we via Air Bnb voor 23 Euro per nacht voor 4 nachten huren.  Het is nog donker als we na 20 minuten bij het appartement aankomen. De straat heeft iets van een parijse allee. Het portaal en het trappenhaus heel vervallen, electriciteitskabels lopen open aan de muur, afgebladderde verf, welkom in het oostblok. Ons appartement is meer een große kamer, met een klein keukentje en de bedden achter een muurtje. Prima en schoon, hier houden we het uit! We duiken gelijk het bed in en slapen nog een beetje.